onsdag 30 september 2009

Kommentera inläggen

Jag skulle bli överlycklig om jag fick lite mer kommentarer på mina inlägg. Så för er som inte kan kommentera kommer här en liten kurs (bilderna och kursen har jag snott från Martina)

1. Längs ner på ett inlägg så står det såhär:
2. Tryck på Skriv en rad till mig.
3. Gå längst ner tills det ser ut såhär:

4. Skriv i Namn eller vad ni vill kalle er i den virtuella världen, samt e-mail eller blogg OM NI VILL.

5. Skriv en kommentar och klicka på Skicka kommentar.

4 kommentarer:

Linda sa...

Då skriver jag flera kommentarer till dig idag :) Vad söt ängel bilden var. Kan inte du maila den till mig? Kram

Mikabella sa...

Haha! Ja ja jag får föregå med gott exempel och kommentera ännu ett inlägg. Håller med dig om att det är jätte kul med kommentarer på sina inlägg. Det gör att man blir lite mer inspirerad och bara det att det finns folk som läser vad man skriver gör ju en glad :) Läsr din blogg varje dag. Keep up the good work...och du...kommenteras själv vet jag ;)

Charlotta C sa...

Vad gulliga ni är som skriver kommentarer :) Linda jag har mailat bilden nu!

Mikaela: Jag ska kommentera dina inlägg med, läser de varje dag. Riktigt fina kort, du är grymt duktig fotograf!!

Kram på er

Martina Bengtsson sa...

hahaha, det skadar kanske inte att påminna om hur man gör ibland nej ;)