torsdag 3 september 2009

Beachen igår - skolan idag. Helt okej




I tisdags var vi i skolan nästan hela dagen för att crasha ytterligare två kurser; Consumer behaviour och Marketing strategy. Vi fick båda men jag ska nog strunta i Marketing strategy och läsa en engelska kurs istället och en tenniskurs. Det får jag reda på idag, så ska snart tillbaka till skolan efter lunch. Det hade varit så kul att ta en tenniskurs, vill verkligen lära mig att spela det! Efter skolan i tisdags åkte vi ett gäng till PB till PB Taco Bar & Grill för vårt tisdagsnöje; Taco Tuesday. Det var ett härligt ställe med bra musik och goda drinkar. Dock, var deras frozen margarithas betydligt mindre än de fiskskåls liknande på det andra stället. Igår var vi lediga så då åkte jag och Frida till stranden för att tillbringa hela dagen där, det var härligt och så underbart att bada i vågorna. Vi åt lunch på Joe´s Crab Shack och tog en sväng förbi Yogurt land för lite efterrätt. Idag gick vi upp tidigt för att åka till skolan, första föreläsningen var 9.30-10.50, så nu är jag hemma på lite lunchrast och ska snart tillbaka och kolla om jag får tenniskursen och engelskan. Ikväll har vi inget bestämt blir nog en lugn kväll för i helgen bär det av till LA. Jippie, ska bli så kul! Puss och kram på er där hemma

Inga kommentarer: