onsdag 16 september 2009

Taco + Frozen Margharitas + Yogurtland = Tuesday!


Här kommer ett blogg inlägg direkt från sängen. Idag har jag varit i skolan hela dagen och på lunchrasten bokade jag och Frida en romantisk weekend resa för två till San Francisco, vi åker fredagen den 9 oktober och hem igen på söndagen. Det ska bli grymt kul!! Efter skolan blev det hem och svida om till Taco Tuesday, det vanliga tisdagsnöjet här i San Diego. Vi tog trolleyn till PB Bar & Grill, jag åt två stycken små tacos, en med räkor och en med sirloin biff, till det blev det en Frozen Margharita Strawberry och till efterrätt blev det ett besök på Yogurtland, ett måste! Imorgon blir det lite chill vid poolen och plugg tror jag. Natti natti....

Förresten, jag tycker ni är dåliga med att skriva kommentarer på inläggen. Bättring på det ;)

2 kommentarer:

Annas Sida sa...

haha jag ska kommentera mera! =) Ni verkar verkligen ha det kanon där nere, men vad mycket ni håller på att resa och gör saker..? Fast passa på, man är väl bara där en gång! Jag och david har tänkt oss semester och ligga och glassa vid poolen ;) nej, då lite utflykter ska allt hinnas med! Ha det underbart gumman, tänker på dig! Pusss!

Unknown sa...

ohh ja, bättring på det sa ja! Helt rätt, hade tappat bort din sida, men nu är den återfunnen och jag kan återigen följa ditt liv på andra sidan atlanten :) Perfekt! Taco tuesday med frozen margarita, låter helt OK assu! Roa dig väl så kanske vi höres på fejjan eller något! Kraaaaaaam