lördag 12 september 2009

Förfest i PB sen Bar West


Igår var det fredag, en ledig fredag som egentligen skulle ägnas åt plugg men så blev det inte. Inget plugg på hela dagen. Istället var jag och Sofia på skolan och hämtade gratisbiljetter till lördagens fotbollsmatch på Qualcomm. Sen blev det lunch på Mimmi´s Café, en pastarätt med jätteräkor som var super god. Därefter tog jag och Frida en sväng till Fashion Valley för att byta storlek på mina nyinköpta jeans och på mina träningsbyxor, och jag kan säga att det är inte det lättaste att byta grejer i det här landet. Det var en lång process, men ordnade sig till slut. Sen var det snabbt hem och göra sig iordning inför kvällen (man går ju ut så tidigt här). Så kom vi på att vi var tvungna att äta något innan vi åkte, men ingen orkade laga någon mat, så det blev havregrynsgröt och ett glas rosévin, haha! Lyxigt värre, faktiskt inte en helt dum kombination =) Först var det förfest i Johns nya lya nere vid Pacific Beach med massor av folk, sen bar det av till Bar West där vi dansade i sofforna hela natten. En riktigt kul kväll! Idag ska jag tvinga mig själv att plugga, måste göra det. Sen ska vi på Amerikansk fotbollsmatch mellan vårt skollag; Aztec och Southern Utah. Det ska bli kul!

Inga kommentarer: