fredag 2 oktober 2009

En vanlig torsdag

Idag började vi skolan klockan 9.30 med Consumer Behavior och bästa läraren Louis Olsen, sista lektionen innan tentan. Hon sägs vara den bästa läraren men också den hårdaste. Så vi får se hur den tentan går, blir plugg i helgen iallafall. Sen hade jag mina två engelska klasser, som var riktigt roliga idag, har ju inte varit på de på en vecka nu. Jag åt lunch på Chippotle, kyckling tacos med guacamole det var riktigt gott. Sen gick jag och lyssnade på ett band som spelade på skolan, det var jätte härligt att sitta i solen och lyssna på live band. På lunchrasten gick jag också och köpte plugg-kort som jag ska ha till tenta plugget, jätte smarta, där man kan skriva på båda sidorna. Det blir nog effektivt tror jag. Och så inhandlade jag också några väldigt fina kort till några nära och kära där hemma. Efter skolan tog jag och Frida trolleyn till down-town, till ett shoppingcenter där som har The Body Shop. Där shoppade vi loss på lite bodylotion, ansiktsmask, snsiktskräm och lite annat. Lyxigt värre, tur att det var billigare här än hemma. När vi kom hem gjorde Sofia jättegod fiskgratäng som vi åt och drack varsitt glas vin till. Efter det ringde Joanna och frågade om vi var sugna på att följa med ut, och jag och Frida tänkte Va Fan! det hade väl vart kul. Så nu sitter vi och väntar på att Joanna och Louise ska göra sig iordning. Och av erfarenhet så är, Spontan kvällar = Bra kvällar! Detta blev ett bildlöst inlägg, ska kompensera detta under morgondagen.

Inga kommentarer: