söndag 4 oktober 2009

Vilken härlig Lördag


Idag har det varit en riktigt härlig lördag. Den började med hotellfrukost på Marriott hotell som ligger precis jämte oss. Joanna och Louise kom upp och sällskapade oss, det var riktigt mysigt och väldigt gott. Jag åt så mycket så jag har varit mätt hela dagen sen. Efter frukosten gick vi och lade oss vid poolen och solade och badade och pluggade lite. Sen var jag och Frida och handlade mat och dricka inför kvällen. Nu har jag precis gjort mig klar och väntar på att de andra ska bli klara och att de andra ska komma hit. Idag ska vi ha lite förfest här innan vi ska gå ut i down town på ett ställe som heter Stingerie (vet inte riktigt hur det stavas). I have a feeling that tonights gonna be a good night....

Puss och kram

1 kommentar:

Martina Bengtsson sa...

I framtiden borde du ha en matblogg också Charlotta, du skriver så mycket om mat att man blir hungrig av att läsa det!

Fin bild på dig babe!