lördag 3 oktober 2009

Remember my name, FAME!

Idag är det fredag och det har varit en härlig fredag, med mycket kul. Sov ut till halv tio, så skönt. Efter frukosten bestämde jag och Frida oss för att ta en liten promenad med vissa shoppingstopp. Första stoppet blev i beauty affären där vi bor, där köpte jag Essie nagellack och lite presenter till nära och kära där hemma (kan inte skriva vad det är här). Därefter promenerade vi till sko outleten vid Mission Valley Center. Där köpte jag ett par jeans converse från Levi´s och ett par riktigt snygga ankelboots från Steve Madden. Är mycket nöjd! Vad tycker ni?


Efter promenaden åt vi lunch och vilade lite middag, var allt lite trött efter torsdagskvällens bravader. Sedan åkte vi till Fashion Valley och gick i lite affärer igen innan vi skulle gå på bio. FAME. Filmen var ganska bra men inte enligt förväntan och de spelade inte Fame låten förräns till efter texterna, en besvikelse. Men den var mysig ändå. När vi kom hem hade vi lite spakväll med de sköna ansiktsprodukterna från Body shop. Men jag är väldigt trött så nu ska jag sova, så det snart blir morgon för då ska vi äta hotellfrukost på Marriot. Mys! Puss och kram


Spa-kväll

Jag och Frida på Bar West igår

Mysmiddagen igår.

1 kommentar:

Annas Sida sa...

Daaaamn, vilka snygga pumps!! Vill också ha! Om du inte kan gå i dom kan du ju ha dom på hyllan ;) Riktigt snygga! Hoppas allt är bra med dig och att du är frisk nu. Puss och Kram