onsdag 7 oktober 2009

Test nr 2 - Check!

Ja då har man avklarat test nummer 2, i Consumer Behavior. Men attans vad svårt det är med test på ett annat språk, är det ett ord man inte förstår så kan det ju förstöra hela frågan/svaret. Jaja men jag hoppas på det bästa och att jag iallafall får godkänt.

Har kommit fram till nu att jag är väldigt nöjd bara jag får godkänt i allt. Är väldigt skoltrött så tänker inte plugga ihjäl mig och låta vistelsen här gå ut på att plugga. Det finns ju så mycket andra roliga saker att göra =) som till exempel att åka till San Francisco på fredag. Det ska bli så himla roligt, längtar jätte mycket. Det är ju en stad som man har längtat efter att få åka till.

Måste också erkänna att idag har det varit höst i luften här. Inte lika kallt som hemma, men kallare. Hade jeans för första gången idag sen innan midsommar =) Men ni kan vara lugna där hemma, det ska bli varmare efter helgen igen.

Puss och kram till er

2 kommentarer:

Mikabella sa...

Jag är lite avis trots plugg och test...Skulle bra gärna vilja vara i Usa jag oxå! Pusssss på dig!

Annas Sida sa...

Det får vi väl verkligen hoppas, att en rejäl värmebölja kommer när vi är där. =) Ha nu så himla kul i San Francisco, skulle så gärna vilja komma dit också ;) Shoppa lungt! ;) Nu ska jag kurera mig! Puss pusss puss