fredag 4 december 2009

But the risk of death is extremely small....


Så stod det på det pappret med biverkningar jag fick efter att jag hade tagit H1N1 influensa sprutan idag. Det var ju verkligen lugnande speciellt när hela armen började domna bort och det värkte som bara den i muskeln. Men är väldigt stolt över att även jag och Frida klarade av att ta sprutan idag eftersom båda två har en väldig skräck för sprutor. Men allt är under kontroll och eftersom jag tog den i förebyggande syfte inför hemkomsten (eftersom det verkar vara mycket värre hemma än här) så vill jag meddela att jag nu kan landa på svensk mark den 17 december utan att vara rädd för att bli smittad. JAG LÄNGTAR EFTER ER DÄR HEMMA! Ps. Se till att fixa lite snö tills den 17e också så blir det extra bra :)

2 kommentarer:

Mikabella sa...

Duktiga Lottis! jag blev jätte sjuk av den dumma sprutan, men nu mår jag bra. Armen har varit lite bortdomnad i 3 dagar nu, men annars mår jag toppen :)

Vad roligt att du kommer hem!!! Synd att jag inte är i butiken längre :( Brukar ju få se dig annars ju!! Puss på dig!

Annas Sida sa...

Känns skönt att även du nu är vaccinerad, kan ju annars vara farligt att landa på svensk mark ;) Hoppas du mår bättre nu med halsflussen, blir ju i sådanafall lagom att armen tar över smärtan... :P Saknar dig gumman! Längtar till den 17! Pusss