onsdag 9 december 2009

It's the final countdown


Nu är det verkligen final veckan här i San Diego, nästa onsdag bär det av hemåt. Och det är med blandade känslor; Ska givetvis bli roligt att träffa alla saknade där hemma, men blir tufft att ryckas ifrån det liv och den vardag man har byggt upp här. Trodde aldrig att jag skulle känna såhär, då jag de första veckorna här i San Diego ens var säker på om jag skulle klara av att stanna en månad. Men jag måste verkligen säga att jag har utvecklats som människa och blivit många erfarenheter rikare, mycket tack vare de underbara och fina tjejer som jag har fått lyckan att bo ihop med och skapa en liten familj med här. Vi har varit varandras trygghet och ställt upp för varandra i vått och torrt. Vi har skrattat och vi har gråtit. Vi har skämtat som få. Vi har dansat nätterna långa. Vi har gjort bilturer. Vi har umgåtts med underbara människor. Vi har druckit margharitas. Vi har helt enkelt haft jävligt roligt tillsammans. Och framförallt vi har blivit vänner för livet <3

3 kommentarer:

Linda sa...

Vaddå vardag? Ni har ju haft lyxhelg jämt :p Det ska bli roligt att få hem dig iaf!!!

Annas Sida sa...

Så fint skrivet.. snyft... Längtar sååå tills du kommer hem gumman...

Frida sa...

Lottie-hottie! Kommer alltid minnas tiden här. (tack och lov för citatboken). Snart följer fortsättning i gbg. Borde ta med våra husregler för fortsatt ordning i vår välorganiserade familia. Kanske kan få plats i ditt handbagage? Nu är det 7 dagar kvar att göra denna resa än mer minnesvärd! Ett eldprov på vår multitasking kommer det iaf bli:) Lets do it, Lets do it!! Love