fredag 21 augusti 2009

Lite bilder...






2 kommentarer:

Linda sa...

Hej tjejen, fan jag som tyckte vi hade fått det fint i Borås... eran lägenhet verkar vara kanon! Vi hade introduktion idag men jag känner att man bara vill sätta igång med studierna har dock ingen föreläsning förrän fredag. Hur går det för er md skolan då? Jag håller på att ladda ner skype nu också så jag hoppas jag får det fungera. Hälsa de andra tjejerna, stor kram!

Charlotta C sa...

Hihi eran är säkert också fin. Längtar tills jag får se den. Våran är så fin så det hade jag knappt vågat drömma om, men hyran är därefter också :) Vad kul att det har börjat lite för er iallafall, jag är också jätte sugen på att börja och få reda på vilka kurser man får läsa. Vi har bra varit på registrering än så länge och på onsdag ska vi på orientering på den STORA skolan :) Ja vad kul om du får igång skype :) då måste vi prata. Sköt om dig och hälsa fredrik. Puss och kram