fredag 21 augusti 2009

Inget internet i lägenheten än...

Ni kanske undrar varför jag inte sköter mitt bloggande så bra och då måste jag faktiskt skylla på att vi inte har fått internet i lägenheten än. Vi fixade det i onsdags men det verkar ta ett tag, så nu sitter vi på ett cafe med internet som ligger precis där vi bor. Ni skulle varit här och se hur fint vi bor, det är helt galet, hade aldrig vågat drömma om att det skulle bli så här bra. När vi vaknade idag gick vi ner till poolen och simmade några längder och sen satte vi oss i jacuzzin innan vi gick upp för att äta frukost. Nu har vi också kommit iordning ganska bra i lägenheten, vi har varit och köpt möbler på IKEA. Dock inte så mycket som vi hade velat, vi hade kunnat inreda lägenheten så fint om möjligheterna hade funnits, hade gärna velat att våran möbelaffär låg här i San Diego :) Jag ska ta kort på lägenheten och lägga upp inom kort! Idag ska vi bara ta det lugnt och kanske sola vid poolen sen ikväll blir det party. Kings of Leon spelar på skolan, men det billigare biljetterna verkar vara slut så istället ska vi hem till en och äta mexikansk mat gjord av en privat kock och sen drar vi vidare till ett ställe som heter Ivy. Jag saknar er där hemma! Puss och kram (biler kommer snart)

Inga kommentarer: