tisdag 25 augusti 2009

Beachhäng på PB igår och shopping idag = NICE!

I lördags låg vi vid poolen på dagen och stekte, det var väldigt hett. På kvällen var det fest igen, med förfest hos en kille som heter John som är kompis till Tanja. Där blev det som vanligt uppvärmning med beer pong och sen vidare till ett ställe som hette Voyere. Igår, söndag, låg vi på stranden hela dagen (dock något bakis), så himla härligt och vilken strand; Varberg och Olofsbo släng er i väggen. Så fiiin och så STOR och vilka stora vågor. Här snackar vi inte om att doppa sig i havet utan man blev dränkt :) men det var underbart. Vi var också och åt glass på Yogust Land, där man fick välja på olika yogurt glasser och sen lägga på valfri topping. Väldigt gott. Idag har vi varit precis vid den Mexikanska gränsen på en märkesoutlet; Las Americas. De hade märken som Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Converse, Calvin Klein, Michael Kors, Guess, Forever 21 med mera för typ halva priset. Jag köpte en rosa/vit randig skjorta, en blå/vit randig tröja, en vit t-shirt och två handdukar på Ralph Lauren och ett par Ray Ban Pilot.


3 kommentarer:

Annas Sida sa...

Oooooh Nice! Nu börjar det låta mycket bättre, klart att vi kommer! Ska försöka boka en resa snarast, vi tänkte 1-15 nov, vad tror du om det? Saknar dig otrooligt mycket!! Skönt att se att du har det bra! Pusss!

Linda sa...

hmm... vad ska man säga.. lite avundsjuk. Här i Borås regnar det till och från och i morgon ska jag börja träna på onyx. Du får börja där med mig när du kommer hem och ska träna bort alla extra kilon :p, eller hur går det har du hittat den frukosten du vill? Imorgon ska anna och malin sova här för det är missLi på torget. Vet du om man kan plocka svamp här någonstans förresten? Saknar dig!

Charlotta C sa...

Anna: Det vore jätte roligt om ni kom, ingen skulle bli gladare än jag :) 1-15 nov blir nog bra, vet inte med skolan och så... Saknar dig med, det vet du! Puss

Linda: Ja vädret är toppen här, men igår var det 40 grader och det var väldigt varmt, kroppen är inte riktigt van. Jag vill absolut träna med dig på onyx när jag kommer hem, men hoppas att jag inte har gått upp så mycket, jag förösker äta ordentligt. Har hittat ne bra frukost, youghurt med banan och kanel, en Wasa knäckebröd macka med Philadelphia och ett glas juice :) och igår lagade jag pesto fylld lax med kokt potatis och sallad :) Vad mysigt att tjejerna kommer upp, ha det så kul! Ehh svamp....??? Jag har aldrig plockat svamp i hela mitt liv, men borde finnas uppåt mina trakter i stor skogen i Brämhult :) Saknar dig med!

Puss och kram