tisdag 18 augusti 2009

Då var man framme


Då var vi framme i San Diego efter att ha varit på resande fot i 24 timmar, varav 17 timmar i luften. Puh det var jobbigt men gick ändå över förväntan. Vi blev upphämtade på flyplatsen igår kväll (lokal tid) av Sofias släkting Jack och sen gick vi nästan raka vägen till sängen när vi kommit fram till vårt lilla "rum" som vi ska bo i tills vi har hittat en lägenhet. Det är lite trångt, speciellt med åtta resväskor och fyra tjejer :) Det känns lite konstigt med jet-lagen, klockan är ju 9.10 på morgonen här nu. Så vi har precis varit ute på en liten powerwalk och ätit en riktigt stadig frukost, som bestod av en tallrik med frukt, fil och nötter, bagels och cream cheese och pannkakor som bara var så goda. Så nu står vi oss nog ett tag iallafall. Ikväll blir det frozen margarithas och mexiacan food. Niiice! Saknar er där hemma!! Puss

5 kommentarer:

peaks sa...

hääärligt baby:) det ser hur gott ut som helst! är det nästa vecka ni börjar skolan? ett par lediga dagar skulle ni ha va?? kommer vara tomt är du inte är i vbg när jag kommer tillbaka. puss sandra

Pyssellisa sa...

Lycka till over there, hoppas du får några riktigt härliga månader. Jag följer dig här! :-) Kram från Lisa

Annas Sida sa...

Skönt att resan gick bra gumman! Och vilken frukost, det blir farligt att äta den i 5 månader ;) hehe Hoppas ni hittar något bra boende nu.. Tänker på dig! Pusssar till dig

Kariin sa...

Skönt att höra att allt gått bra än så länge! Jag är så avis på dig så jag döör! Här hemma är allt dött, man märker verkligen att skolorna satt igång nu..
Lycka till med lägenhetsletandet så följer jag dig via bloglovin :)
Puss puss

Unknown sa...

Nuuu du, har jag hittat där här också! Ska bli ett nöje att följa dina äventyr. Vad jag ville när jag ringde dig kl 2 på natten? Säga hejdå såklart :) haha Ha de bra Charlie! Kram