tisdag 24 november 2009

Har blivit riktigt sjuk och längtar till julafton hemma



Nu har jag blivit riktigt sjuk, har svettats ihjäl och frusit ihjäl omvartannat hela natten vilket min rumskamrat nog inte har varit så glad i :) Förlåt! Har även idag haft jätte ont i halsen och hög feber. Och som vanligt när jag är sjuk tycker jag väldigt synd om mig själv och längtar efter mamma. Det har jag gjort idag också. Nu sitter jag med levande ljus och lyssnar på julmusik med Celine Dion och tänker på hur julen kommer bli i år. Kommer nog inte bli som vanliga jular nu när man varit med om ett sånt här äventyr. Tror att jag kommer uppskatta den mer än någonsin. Speciellt all den goda julmaten, alla dofter och att få vara hemma med min underbara familj som jag saknar jätte mycket. OCH träffa alla härliga kompisar som finns där hemma, nu saknar jag er tok mycket :)

1 kommentar:

Martina Bengtsson sa...

Krya på dig vännen!

När du kommer hem får vi ta en fika i Borås-city!!